Téma: Marcová rozprávka
Vzdelávacia oblasť Jazyk a komunikácia
2.1.2 Porozumenie explicitného významu textu – slovná zásoba
Reprodukuje stručne obsah prečítaného textu.
Pomocou ilustrácií reprodukuje dôležité udalosti prečítaného príbehu, sústredí sa pri tom aj na charakteristiku postáv a ich konanie v príbehu, na zmysluplnú nadväznosť udalostí deja.
EA: Červená čiapočka, Tri prasiatka, 7 kozliatok
2.1.3 Porozumenie implicitného významu textu
Obsahy a zážitky z čítania vyjadruje vo výtvarných činnostiach.
EA: Červená čiapočka, Tri prasiatka
2.2.3 Grafomotorické predpoklady písania
Kreslí grafomotorické prvky vyžadujúce pohyby dlane a prstov
EA: kengura, Jankova strecha, autá
PRÍLOHA - KLIK
30.3. 2020 - 3.4. 2020
Téma : Jarné kvety
Človek a príroda
VŠ: Identifikuje rôznorodosť rastlinnej ríše
VVC: Pomenuje známe jarné kvety na obrázkoch, rozlišuje časti rastlín
(koreň, stonka, list, kvet)
Príloha - prezentácia (.pptx) - KLIK
Príloha - prezentácia (.pdf) - KLIK
Omaľovánky - Jarné kvietky 1 - KLIK
Omaľovánky - Jarné kvietky 2 - KLIK
VŠ: Opíše podmienky zabezpečujúce klíčenie a rast rastliny
VVC: Vedieť vymenovať, čo všetko potrebujú rastlinky k svojmu životu.
(Návšteva vlastnej záhradky - každý podľa svojich možností)
Jazyk a komunikácia
VŠ: Rozčlení zvolené slová na slabiky
VVC: Pomocou rytmického sprievodu samostatne vyčleňuje v slovách slabiky
(Vytlieskavať slová – názvy jarných kvetov z prezentácie)
Umenie a kultúra
VŠ: Spieva piesne a riekanky
VVC: Zaspievať pieseň na melódiu „Prší, prší“ s oporou o hlas rodiča